Δε μπορώ να δω το site ή να λάβω τα e-mails μου, γνωρίζοντας ότι άλλοι χρήστες μπορούν. Τι συμβαίνει;

Οι server μας προστατεύονται με σύστημα αυτοπροστασίας από κακόβουλες ενέργειες και ισχυρά hardware και software firewalls. Πιθανότατα, κάποιο software firewall έχει αποκλείσει την IP σας για τους εξής πιθανούς λόγους:

1. Προσπαθήσατε να συνδεθείτε στο CPanel του πακέτου φιλοξενίας σας πάνω από 5 φορές με λάθος στοιχεία πρόσβασης.

2. Προσπαθήσατε να λάβετε τα e-Mail σας, δίνοντας λάθος στοιχεία πρόσβασης πάνω από 7 φορές.

3. Προσπαθήσατε να συνδεθείτε μέσω ftp πάνω από 5 φορές με λάθος στοιχεία πρόσβασης.

4. Προσπαθήσατε να συνδεθείτε μέσω ssh (Secure Shell), χωρίς να έχετε άδεια πρόσβασης, ή με λάθος username ή password.

5. Χρησιμοποιήσατε το πακέτο φιλοξενίας σας για την αποστολή spam mail.

6. Έχετε οικονομικές εκκρεμότητες και έχει λήξει η συνδρομή για την φιλοξενία της σελίδας σας ή το όνομα χώρου. Σε αυτή την περίπτωση τακτοποιήστε τις εκκρεμότητες σας για να γίνει ενεργοποίηση της σελίδας σας ξανά. Μπορείτε να δείτε τις εκκρεμότητες σας στο τμήμα πελατών > τιμολόγια

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να αφαιρέσουμε την IP σας από τη λίστα αποκλεισμού IPs του δικτύου. Αν χρησιμοποιήσετε static IPs, μπορείτε να μας τις στείλετε για να τις προσθέσουμε στη λίστα έμπιστων διευθύνσεων του δικτύου.

Προσωρινά και για να μην καθυστερείτε σε περίπτωση που διαθέτετε δυναμική ip (το πιθανότερο είναι να έχετε δυναμική ip), να κάνετε restart στο router σας (απλά βγάλτε το router από την πρίζα και βάλτε το ξανά) , ώστε να πάρετε νέα ip στην οποία δεν ισχύει ο αποκλεισμός.

  • 0 Users Found This Useful
Was this answer helpful?